Statystyki
- Odwiedziny: 393509
- Do końca roku: 351 dni
- Do wakacji: 164 dni
05-622, Belsk Duży
ul. Szkolna 3
tel. 48 664 03 82
Wtorek, 2025-01-14
Imieniny: Feliksa, Hilarego
PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA
8.00 – 8.50 - Zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe ( rozwijające percepcję słuchową, wzrokową, ćwiczenia graficzne i grafomotoryczne, ćwiczenia ortofoniczne ). Rozmowy ukierunkowane lub zgodne z zainteresowaniami dzieci.
8.50 – 9.00 - Ćwiczenia poranne.
9.00 – 10.00 – Realizacja zajęć edukacyjnych wspierających całościowy rozwój dziecka prowadzonych według planów miesięcznych zgodnie z podstawą programową.
10.00 – 10.30 - Przygotowanie do śniadania ( kształtowanie nawyków higienicznych i prozdrowotnych) i śniadanie ( kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku i zachowania się przy stole).
10.30 – 11.30 - Pobyt na świeżym powietrzu ( spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu przedszkolnym, gry i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka ).
11.30 – 12.30 – Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy i ćwiczenia prowadzone przez nauczyciela zgodnie z indywidualnymi potrzebami dzieci.
12.30 – 13.00 - Ćwiczenia utrwalające, słownikowe, zabawy dydaktyczne, tematyczne, słuchanie utworów literatury dziecięcej, muzyki relaksacyjnej.
Zajęcia dodatkowe:
poniedziałek i środa – 13.00 – 13.30 - religia
CZWARTEK, PIĄTEK
8.00 – 8.30 - Zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe ( rozwijające percepcję słuchową, wzrokową, ćwiczenia graficzne i grafomotoryczne, ćwiczenia ortofoniczne.
8.30 – 8. 40 - Ćwiczenia poranne.
8.40 – 9.40 – Realizacja zajęć edukacyjnych wspierających całościowy rozwój dziecka prowadzonych według planów miesięcznych zgodnie z podstawą programową.
9.40 – 10. 00 – Przygotowanie do śniadania ( kształtowanie nawyków higienicznych ) i śniadanie (kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku i zachowania się przy stole).
10.00 - 10.30 – Język angielski
10.30 – 11.30. – Pobyt na świeżym powietrzu ( spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu zabaw, gry i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka).
11.30 – 12.30 - Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy i ćwiczenia prowadzone przez nauczyciela zgodnie z indywidualnymi potrzebami dzieci.
12.30 – 13.30 – Ćwiczenia utrwalające, zabawy dydaktyczne, tematyczne słuchanie utworów literatury dziecięcej, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek terapeutycznych.