7.00 – 8.00
|
- Grupy łączone
- Zabawy w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci
- Zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne
|
8.00 - 8.45
|
- Zabawy integrujące grupę
- Ćwiczenia poranne, ogólnorozwojowe
- Praca indywidualna z dzieckiem uzdolnionym lub wymagającym wsparcia
- Zabawy ruchowe
- Zajęcia rytmiczne(wtorek)
|
8.45 – 9.20
|
- Czynności higieniczne
- Śniadanie
|
9.20 – 10.00
|
- Realizacja zadań edukacyjnych z całą grupą organizowanych przez nauczyciela, wynikających z podstawy programowej
- Rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci
|
10.00– 11.00
|
- Gry i zabawy swobodne dzieci w sali, przy niewielkim udziale nauczyciela
- Język angielski (poniedziałki)
|
11.00 – 12.00
|
Pobyt na świeżym powietrzu:
- wycieczki programowe, spacery, obserwacje przyrodnicze
- zabawa na placu przedszkolnym
- zabawy ruchowe (z przyrządami, chustą animacyjną, na śniegu)
|
12.00 – 12.15
|
- Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne
|
12.15 – 13.00
|
|
13.00 – 14.00
|
- Relaks i odpoczynek podczas słuchania, muzyki poważnej
- Czytanie literatury dziecięcej/bajek przez nauczyciela
- Język angielski/religia ( piątek/wtorek,czwartek)
|
14.00 – 14.30
|
- Zabawy muzyczne, wspólne śpiewanie
- Gry i zabawy stolikowe
|
14.30 – 15.00
|
- Czynności higieniczne
- Podwieczorek
|
15.00 – 16.00
|
- Grupy łączone
- Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
|